Szkolenie dla organizatorów wesel – Skuteczny Wedding Planner – Trójmiasto

Szkolenie dla organizatorów wesel - Skuteczny Wedding Planner

W dniach 25-26 listopada 2017 roku w Sopocie odbyło się moje autorskie szkolenie dla organizatorów wesel "Skuteczny Wedding Planner". Data, którą zapamiętam na bardzo długo! Dlaczego? Ponieważ, przez ostatni rok skrupulatnie się do niego przygotowywałam. I oczywiście nie chodzi tu o wynajęcie sali na szkolenie czy przygotowanie narzędzi technicznych do jego przeprowadzenia. Rozpisywałam plan i zakres szkolenia tak, aby przekazać uczestnikom jak największą wartość merytoryczną. Kilka razy zmieniałam zawartość i kolejność poszczególnych bloków szkoleniowych, by końcowy program pozwalał na wprowadzenie w życie gotowych rozwiązań. Czy sprostałam swojemu założeniu? Przekonaj się!

Bardzo długo zastanawiałam się nad tym, z jakimi problemami ja zmagałam się na początku swojej kariery zawodowej i czego w tamtym czasie chciałam się nauczyć. Odpowiedzi dały mi możliwość przygotowania programu na dwa bardzo intensywne dni szkoleniowe dla osób, które chcą podnieść kompetencje w zakresie organizacji wesel.

Szkolenie nazwałam "Skuteczny Wedding Planner" jednak nie jest ono przeznaczone wyłącznie dla osób, chcących prowadzić swoją agencję ślubną. Hmmm, a może powinnam zmienić jego nazwę na "Skuteczny Organizator"? Uczestnictwo w tym szkoleniu podnosi bowiem kompetencje i daje wiedzę niezbędną do skutecznej pracy wszystkich osób, działających w branży eventowej, ślubnej oraz zajmujących się zarządzaniem i planowaniem wydarzeń w hotelach czy restauracjach (zarówno w działach sprzedaży i działach operacyjnych).
Program szkolenia
Czego możesz zatem spodziewać się pojawiając się na moim szkoleniu? "Skuteczny Wedding Planner" to dwudniowe szkolenie, którego program zaplanowałam następująco:

Dzień Pierwszy
Tego dnia przeprowadzam uczestników szkolenia krok po kroku przez proces poznawania swoich mocnych stron w kontekście działania w tym zawodzie oraz przez odkrywanie świata branży ślubnej i weselnej. Tego dnia uczymy się organizacji wesela w kontekście zarządzania projektem.
Dzień Drugi
Zgodnie z opinią uczestniczek pierwszego szkolenia, program tego dnia przydałby się każdemu, kto chce skutecznie działać w biznesie :). Rozmawiamy tu o tajnikach savoir vivre, sprzedaży, zarządzaniu czasem i planowaniu. Poruszane są także tematy spójnego wizerunku firmy. Drugiego dnia też każda z uczestniczek miała możliwość wzięcia udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej, dzięki czemu będzie mogła rozpocząć swoją poważną karierę ze zdjęciem biznesowym - chyba nie muszę wspominać o tym jak ważne jest pierwsze wrażenie? Drugiego dnia również podsumowujemy w czym tkwi sukces skutecznego organizatora.

Przekonaj się, co między innymi po szkoleniu napisały jego uczestniczki:
Szkolenie SKUTECZNY WEDDING PLANNER przeprowadzone przez Iwonę Przybojęwską było trafionym pomysłem. Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie, dużo przekazanej wiedzy, praktyczne wskazówki i rozwiązania mogących pojawić się trudnych sytuacji w pracy wedding plannera. Uważam, że jest to szkolenie, dzięki któremu będę mogła wprowadzić z powodzeniem w życie zdobytą wiedzę. Szkolenie wyróżnia się od innych na rynku, pokazuje jak prowadzić projekt ślubny, jak zarządzać czasem! Wróciłyśmy do domu naładowane energią do działania!

Katarzyna Łabuńska, właścicielka firmy Malawi Decor

Idąc na szkolenie, nie miałam żadnych obaw. Wręcz przeciwnie, byłam przekonana na 100%, iż podjęłam właściwą decyzję co do wyboru firmy organizującej szkolenie. I miałam rację. Zyskałam ogrom wiedzy, ciekawych informacji, kontaktów oraz pomysłów. Największe zaskoczenie to tak zwane "niespodzianki " - somalier, fotograf. Do plusów mogę zaliczyć również dużo praktycznej wiedzy (nie tylko lanie wody i suche definicje). Na szkoleniu mieliśmy możliwość wziąć udział w ćwiczeniach praktycznych. Szkolenie polecę wszystkim Event Menagerom i osobom z działu sprzedaży.

Elena Dunin-Barkowska, specjalista ds. organizacji bankietów i konferencji w hotelu Scandic

CZEGO MOŻESZ SIĘ SPODZIEWAĆ PO SZKOLENIU?

Atmosfera na szkoleniu jest bardzo kameralna. Wszystkie moje szkolenia odbywają się w małych grupach, ponieważ tylko wtedy mogę pochylić się nad każdym z uczestników. Przy małej grupie uczestników szkolenie przybiera formę warsztatów, co sprawia, że jest bardziej efektywne! Moim celem i założeniem przy organizacji szkolenia było, by każdy z uczestników wyszedł z jak największą dawką wiedzy, gotowy, by wcielić ją w życie! Atmosfera jest tak przyjazna, że jedna z uczestniczek postanowiła przybyć na szkolenie ze swoją dwumiesięczną córką. Prawdopodobnie Agatka zostanie najmłodszym uczestnikiem w historii szkoleń "Skuteczny Wedding Planner" :).

Tak jak wspominałam, szkolenie ma formę warsztatów, dzięki czemu nie ma mowy o dwudniowym wpatrywaniu się w prelegenta ;). W trakcie warsztatów  wykonywane są zarówno ćwiczenia grupowe, jak i indywidualne. By otrzymać certyfikat jego ukończenia, konieczne jest wykonanie zadania domowego. W swoim życiu uczestniczyłam w wielu szkoleniach, dzięki czemu wiem, że nie ma nic gorszego niż zostawienie uczestnika później samego sobie. Dlatego też tak ważne jest dla mnie, by każdy pracował jeszcze nad zadaniami w domu oraz mógł je skonsultować później na dwugodzinnej konsultacji ze mną. Wszyscy uczestnicy mają też możliwość zadawania pytań oraz wspierania się w specjalnie dla nich utworzonej grupie wsparcia na Facebooku.

Osoby, biorące udział w szkoleniu, mają również możliwość wzięcia udziału w całym programie szkoleniowym Akademii Event Business Expert. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Akademii lub chcesz jako pierwsza otrzymać informację o kolejnych terminach szkoleń, zapisz się koniecznie na listę osób zainteresowanych moimi szkoleniami. Być może dzięki temu będziesz mogła skorzystać z lepszej oferty! Aby zapisać się listę osób zainteresowanych kliknij proszę w poniższe zdjęcie. Zdjęcia ze szkolenia wykonała Agnieszka Potocka

Program szkolenia możesz sprawdzić tutaj:   Obejrzyj całą relację:




Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.