Pojedźmy na drugi koniec Polski zorganizować wesele
W jednym z postów na Facebooku, w którym podsumowaliśmy rok 2017, zadaliśmy pytanie o to, gdzie odbyła się nasza najbardziej oddalona od Trójmiasta realizacja w zeszłym roku. Padło kilka odpowiedzi, z których tylko jedna była poprawna.
Dla Kasi i Mateusza przejechaliśmy niemal 400 kilometrów, by zorganizować dla nich najpiękniejszą ceremonię ślubną i wesele w miejscowości Gawrych Ruda na Suwalszczyźnie. Zobaczcie, jak do tego doszło. Wesele Kasi i Mateusza zaplanowane było na 19.08.2017 roku. Nasza współpraca z Parą rozpoczęła się jednak dziesięć miesięcy wcześniej. Pewnego wieczora przyszła Panna Młoda zadzwoniła do mnie z pytaniem, czy organizujemy wesela również poza naszym województwem. Była gościem na jednej z naszych realizacji w Sopocie, na weselu Igi i Macieja. Tak bardzo spodobała jej się organizacja, że poprosiła nas o współpracę przy kompleksowej obsłudze swojego ślubu i wesela... na Suwalszczyźnie.  

WESELE NA SUWALSZCZYŹNIE – DLA EKIPY EVENT BY EV NIE MA RZECZY NIEMOŻLIWYCHorganizacja wesela na Suwalszczyźnie

Uroczystość miała się odbyć w samym środku sezonu ślubnego, kiedy w niektórych tygodniach mieliśmy nawet po trzy realizacje, Suwałki wydawały się nam zbyt odległym miejscem. Kompleksowa organizacja wesela niemal 400 km od siedziby firmy oznacza wyjazd w czwartek i powrót dopiero w poniedziałek, a czasem nawet we wtorek. W szczycie sezonu ślubnego było to bardzo absorbujące. Przyznam, że początkowo odmówiłam – właśnie ze względu na szczyt sezonu i odległość. Jednak Kasia zadzwoniła kolejny raz 🙂 Uwierzcie mi, ma wprost nieziemski dar przekonywania. A ponieważ naprawdę kochamy wyzwania oraz podróże, tym razem to ja powiedziałam "tak". W końcu na Suwalszczyźnie jeszcze nas nie było – królowa polskich jezior w środku lata. Nie mogło nas tam zabraknąć!

KRÓLEWSKI ŚLUB I WESELEwesele na Suwalszczyźnie

Ceremonia ślubna miała odbyć się w klasztorze kamedułów. Wesele zostało zorganizowane w Hotelu nad Wigrami. Muszę przyznać, że była to jedna z większych realizacji  w poprzednim sezonie. Na samo wesele zaproszonych zostało ponad 170 osób. Tak duża organizacja wymagała od nas wizytacji miejsca ślubu i wesela kilka miesięcy przed wybranym przez Parę terminem. Musieliśmy dokładnie sprawdzić, jak wygląda kościół i sala weselna, a także ustalić z managerem hotelu wszelkie niezbędne szczegóły. Po tej wizycie byliśmy już w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym z osobami odpowiedzialnymi za uroczystość tam, na miejscu. Dwa dni przed weselem Kasi i Mateusza, w czwartek, zapakowaliśmy cały samochód po dach i udaliśmy się w kierunku Suwałk, by dopiąć wszystko na ostatni guzik. Pomimo tego, że uroczystość i impreza weselna były tak duże, w całości organizowaliśmy je siłami Event by Ev, biorąc na siebie również dekorację sali przygotowaną w naszej pracowni. Tak naprawdę, kiedy patrzę wstecz, jestem pewna jednego – organizacja ślubu i wesela na odległość na tak wysokim poziomie była możliwa tylko dlatego, że zespół Event by Ev jest doskonale zgrany, dobrze zorganizowany i każdy wie, za co jest odpowiedzialny. Powiem Wam w tajemnicy, że przygotowaniem wesela na 170 osób zajmowały się z naszej strony tylko trzy osoby.

ELEGANCKO I NOWOCZEŚNIEeleganckie i nowoczesne wesele

Życzeniem Pary Młodej było, by wesele odbyło się w bardzo prostym, ale eleganckim stylu. Ani Kasi, ani Mateuszowi nie zależało na dodatkowych atrakcjach, konkursach czy zabawach, które tak często spotyka się na tradycyjnych polskich weselach. Chcieli prosto, nowocześnie i z klasą. Kolorami przewodnimi dekoracji były granat, biel i złoto. Całości dopełniło eleganckie menu z serwowanym obiadem oraz serwowanym winem. Zobaczcie w galerii poniżej, jak pięknie wszystko się prezentowało. Oczywiście żadne przyjęcie weselne nie byłoby tak wspaniałe, gdyby nie osoby, które przy nim pracowały: PS Musimy przyznać, że ta organizacja wyjątkowo nam się podobała i bardzo chętnie podejmiemy się takiego wyzwania raz jeszcze. Zaraz po weselu Kasi i Mateusza dostaliśmy pytanie o pomoc w organizacji podobnej uroczystości miesiąc później, ale niestety termin był już zajęty. Jeśli zatem potrzebujesz pomocy, daj nam znać wcześniej. Chętnie zwiedzimy z ekipą Event by Ev po raz kolejny ten piękny zakątek naszego kraju. Jeśli chcesz wiedzieć, co składa się na nasz sukces w tym zawodzie, jeśli chcesz spełniać się w 100% w roli Wedding Plannera lub jeśli pracujesz w dziale organizacji i sprzedaży wesel w hotelu czy restauracji, zachęcam Cię do zapisania się na listę osób zainteresowanych szkoleniem Skuteczny Wedding Planner, podczas którego wprowadzę Cię w tajniki tej pracy i pomogę podnieść Twoje kompetencje. Zapisując się na listę VIP, możesz również liczyć na bezpłatne dodatkowe wskazówki, które będę Ci przesyłać. Na listę możesz zapisać się TUTAJ. Tylko osoby zapisane otrzymają ode mnie ofertę szkoleniową w preferencyjnej cenie! Najbliższe szkolenie to: szkolenie skuteczny wedding planner  

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.